NAJLEPSZA KSIĄŻKA ROKU 2017!

Drodzy Czytelnicy jest nam bardzo miło poinformawać i ogłosić, że w Oficynie Wydawniczej "Impuls" mamy Najlepszą Książkę Roku 2017!
31 stycznia 2018 poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji plebiscytu (finał finałów) Najlepszych książek roku 2017 organizowany przez wortal Granice.pl.

W tegorocznej edycji finału finałów roku decyzją internautów plebiscytu najlepszą książką roku 2017 w kategorii Poradniki została wyjątkowa publikacja dr Barbary Winczury pt. Emocje dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu. Po sukcesie kwartalnym plebiscytu w którym publikacja zdobyła tytuł Najlepszej Książki na lato 2017 w kategorii Poradniki tytuł Pani doktor zdobył jeszcze większy sukces zdobywając ogłaszany tytuł.

Dr Barbarze Winczurze gratulujemy ważnego wyróżnienia i tytułu: NAJLEPSZEJ KSIĄŻKI ROKU 2017!

Serdecznie dziękujemy za oddanie Waszych głosów w plebiscycie na nasze publikacje. Dziękujemy za wsparcie i sympatię dla naszych publikacji, dla autorów, dla nas.

Poznajmy zasady finału finałów: 120 książek nagrodzonych w kwartalnych plebiscytach serwisu Granice.pl („Najlepsza książka na wiosnę", „Najlepsza książka na lato", „Najlepsza książka na jesień", „Najlepsza książka na zimę") rywalizowało w 16 kategoriach o uznanie jurorów i internautów w konkursie i plebiscycie „Książki Roku 2017". W głosowaniu oddano ponad 50 tysięcy głosów.

Publikacja dr Barbary Winczury wygrała finał kwartalny lata 2017 uzyskując tytuł Najlepszej Książki na Lato 2017 a tym samym awansowała do finału finałów roku zdobywając tytuł Najlepszą Książkę Roku 2017. Zarówno w finale kwartalnym jak i finale finałów książka zdobyła w kategorii Poradniki największą liczbę głosów internautów pokonując liczne i konkurencyjne tytuły oraz zdobyła uznanie i wysoką ocenę jury plebiscytu.

Impuls poleca książkę o EMOCJACH


Emocje dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu to książka trudna, przede wszystkim ze względu na przedmiot analiz. Wywołując w świadomości hasło „dzieciństwo”, budzimy z reguły obrazy pogodne, nawet szczęśliwe. Dzieci nie powinny mieć zmartwień – kłopoty przejmują dorośli. Okres dzieciństwa, w którym w naturalnym procesie uspołeczniania poznaje się wymagania otoczenia, w silnym stopniu kształtuje zręby osobowości podstawowej. Wtedy następuje pierwsze tworzenie się obrazów świata społecznego z jego radościami i smutkami. Powstają wyobrażenia o sobie i swoich możliwościach, a nawet marzenia. Wyobrażenia te są odbiciem doświadczeń dziecięcych, ich intelektualno-emocjonalnych interpretacji zdarzeń, obrazów kulturowych oraz ocen wartościujących, które słyszą i poznają. To, co się w tych latach dzieje, ma budować człowieka szczęśliwego, otwartego na ludzi, chętnego zmianom świata na lepsze, twórczego. Dzieciństwo jest wprawdzie okresem uczenia się potrzebnych umiejętności w życiu dorosłym, ale zakres i formy wybierają z troską dorośli. W dużej części przypadków tak jest, ale zarazem część dzieci z bardzo wielu powodów takiego radosnego dzieciństwa nie doświadcza. Przyczyny są różne: choroby przewlekle, deficyty rozwojowe czy niepełnosprawności, ale i takie, które z tym związane są bezpośrednio i pośrednio, a nawet wynikają całkowicie z innych przyczyn.
 

 

Emocje

Wywołując w świadomości hasło „dzieciństwo”, budzimy z reguły obrazy pogodne, nawet szczęśliwe. Dzieci nie powinny mieć zmartwień – kłopoty przejmują dorośli. Okres dzieciństwa, w którym w naturalnym procesie uspołeczniania poznaje się wymagania otoczenia, w silnym stopniu kształtuje zręby osobowości podstawowej. Wtedy następuje pierwsze tworzenie się obrazów świata społecznego z jego radościami i smutkami. Powstają wyobrażenia o sobie i swoich możliwościach, a nawet marzenia. Wyobrażenia te są odbiciem doświadczeń dziecięcych, ich intelektualno-emocjonalnych interpretacji zdarzeń, obrazów kulturowych oraz ocen wartościujących, które słyszą i poznają. [...] Fragment Wstępu prof. dr hab. Krystyna Ferenz

O czym jest ta książka?

O emocjach dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu i o smutnym czasem życiu, negatywnych, traumatycznych doświadczeniach, niezaspokojonych potrzebach, utraconych marzeniach i nadziejach, o braku rozumienia przez bliskich...

Oficyna Wydawnicza "Impuls" poleca i rekomenduje Wszystkim Czytelnikom naszą NAJLEPSZĄ KSIĄŻKĘ ROKU 2017! 
 

Oficyna Wydawnicza "Impuls"

 

poleca Impulsdr Barbara Winczura

dr nauk humanistycznych, pedagog specjalny w zakresie resocjalizacji, oligofrenopedagog, dyplomowany specjalista w dziedzinie diagnozy i terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu (ASD), diagnosta i terapeuta dzieci z trudnościami w rozwoju i zachowaniu oraz dzieci przewlekle chorych, specjalista edukacji i terapii dzieci z głęboką, wieloraką niepełnosprawnością. Jej główne zainteresowania naukowo – badawcze dotyczą: problematyki osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD), wczesnego wykrywania autyzmu oraz wspomagania rozwoju małych dzieci z zaburzeniami w rozwoju, teorii umysłu w autyzmie, zarówno w aspekcie badawczym, jak i terapeutycznym, a także zaburzeń łączonych (współchorobowości) w obszarze psychopatologii rozwoju dzieci i młodzieży. Jest autorką bądź współautorką wielu publikacji książkowych oraz licznych artykułów z zakresu psychopatologii rozwoju dziecka, szczególnie zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD), zaburzeń emocjonalnych, zaburzeń w komunikacji oraz problematyki dzieci zagrożonych niepełnosprawnością rozwojową w aspekcie wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju małego dziecka. Pracuje jako adiunkt w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego.


poleca Impuls